lördag 28 februari 2009

Läckage!!

 

Usch! Vi vaknade i morse till rinnande/droppande vatten. Å, sa Pussen, det är så varmt ute att snön på fönsterna/väggen smälter...

Men nej, det gick inte länge så "forsade" det in vatten från fönstret och väggen inne i sovrummet. Forsade är kanske en mild överdrift, men det var i alla fall det jag sa när jag ringde till vaktbolaget *fniss* Så nu har vi nästan tömt sovrummet och legat på alla fyra och torkat vatten för glada livet (med allt som kan tänkas suga upp vatten; handdukar, lakan, trasor och till sist min superabsorberande resehandduk :o) Så har den varit på Island och också torkat vattenläcka. Multi-användbar!)

Nu ska jag göra i ordning frukost, för i ärlighetens namn är det mest Pussen som torkar vatten och jag kommer med glada tillrop :o) Heja Pussen!

Kram på er!

1 kommentar: