fredag 27 februari 2009

Digital layout

Så är jag nästan frisk igen, tack och lov. Det var nära döden där ett tag *fniss* Det är fortfarande nåt wajse med bihålorna, men det tar sig. Jag har i alla fall varit på jobbet de två senaste dagarna, om än jag varit knäckt när jag kommit hem - så också idag. Men jag har äntligen haft ork att surfa runt efter lite inspiration och så har jag lekt med min nya programvara (CS2 -wiii). Så därmed kommer här en liten digital layout "Blessings":

blessings-fötter

Creds: Vinnie Pearce - Today I'm thankful paper; masks 01, grunge word art. Foto mitt eget.

Pussen och jag har, som vanligt, en mysig och lugn hemma kväll. Jag åt sushi till middag (namnam) och nu snacksar vi på morötter och dip (jepp, den smala linjen fortsätter...med varierande resultat).

Nu, åter till inspirationssurfandet, så kommer det kanske fler inlägg senare :o)

Ha en riktigt go-helg allesammen!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar