söndag 1 mars 2009

Digital Layout

Aaa, vilken härlig dag det blev, trots vattenläckan :o) Solen strålade från himlen, ett paket låg och väntade på posten, Pussen och jag gick en promenad med kaffe, shopping på stan, kaffe med Grete och ikväll en mysig hemmakväll med Pussen och hans son. Jag myyyser :o)

Vattenläckan gick bra (för vår del) - nu återstår bara att se om det blev vattenskada och eventuell renovering pga det. Såna gånger är jag glad att vi bara hyr vår lägenhet (det är väl ENDA gången jag är glad att vi bara hyr!). Men det får bli en senare fråga.

Jag har knåpat ihop en digital layout ikväll, det är så roligt och det finns så mycket spännande att lära!! :o)

faith-is-in-my-hands

Creds: Vinnie Pearce - Purple Phase; Shabby Princess - Urban Kiwi Papers; Vicky Stegall - Rock On. Foto mitt eget.

Jag har också scrappat ett kort (inte digitalt) till gamla mormor, bilder på det kommer snart :o)

Nu är klockan trötter så nu ska fröken gå och sova.

Sköt om er!

ps. Glömde nämna att jag bland shoppingen idag så återfinns en stooor burk med vit, krämig, härlig färg - så snart blir fler målarprojekt klara. Stay tuned :o)

1 kommentar:

  1. så flotte digitale layouter du lager! Det er noe jeg aldri har prøvd meg på, jeg har ikke program for det heller på data'n men :)
    Nydelig dine var i hvertfall! og ikke minst: bildene! sååå nydelige :)
    ha en flott søndag!

    SvaraRadera