tisdag 17 februari 2009

Lite tid...

Det blir tyvärr lite tid med pyssel, scrapping, digi scrapping och inredning i dessa tider - mina axlar och armar mår extra dåligt om dagen så det blir mest dagdrömmande framför tv'n (tack Pussen för att du inte blir less av mig och mina smärtor! Du betyder a l l t för mig!)

Därför blev jag i alla fall extra glad när jag gjorde en snabbrunda på nätet och hittade den här blog-candyn! Nystartad inom scrapping som jag är så drömmer jag om att vinna denna hos Linda som firar 5000 träffar :o) (jo, jag drömmer ju också om 5000 träffar så småningom *ler*)

~Linda's5000hitsBlogCandy~detalj1

Kan du också tänka dig allt mumsigt som finns i den här blog-candyn? Surfa förbi hos Linda och gör ett försök vettja :o)

kram på er!

1 kommentar:

  1. Hei!
    så koselig at du tittet innom min blogg og at du vil være med å feire bloggens 5000 hits :)
    lykke til :)
    ha en flotters uke videre :)

    ps. lyst å følge deg videre i utviklingen så jeg adder deg til listen min ;) Og god bedring med skuldre ol, jeg vet hvordan det er :)
    klem

    SvaraRadera