lördag 7 februari 2009

Lördagsmys

Dagen idag har åter varit overksam, Pussen och jag var uppe tidigt och gick till butiken och köpte frukost. Vi hade en del planer för dagen, men det snöade och snöade så vi stannade inne. Martina kom förbi och vi drack varm choklad med punsch :o) Den skulle vi egentligen druckit ute i snön men vi kom på att det gick lika fint att dricka hemma i soffan ("öppna fönstret så känns det som att vi är ute i stormen" sa Martina :o) Hon är klok hon *fniss*).

Nu är det kväll och Pussen och jag sitter i soffan med varsinn PC - mega sociala och romantiska *skratt* - men vi myser för det. Han gör mig lycklig! :o)

Jag har många projekt på gång, men har svårt att komma igång - hur är det med er andra? En sak jag bara m å s t e ta tag i är kryddskåpet...Det växer och växer och ting faller ut så fort jag öppnar luckan. Så det ska in en korg eller burk där (modell bauta), men jag har inte hittat den rätta än :o)

Nu ska jag surfa vidare och lära mig saker om digital scrapping hos Taylormade Designs - en av mina "förebilder" när det gäller digi scrapping :o) Och så ska vi snacksa på sockerärtor och morötter, nyttigt värre hos Pussen och Läskingen i helgen *fniss*

 

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar