onsdag 11 februari 2009

Litet fynd

Jag gjorde ett litet fynd på second hand idag, små söta skålar i form av ett löv. Jag tyckte de var så fina så jag köpte alla fyra hihi. Pussen var väl inte överväldigad, men jag tror han gillade dem också ("men vad ska man ha dem till?") De är ca 8x3 cm så jag får använda dem till nåt litet...salt eller nåt att ställa på bordet när man dukar kanske.

lövskål

lövskål2

På bilden ser det ut som att de är smutsgula på kanten, men det är nog bara blixten/dåligt ljus som gör det. De är faktiskt rena ;o)

Jag scrappade klart kortet och presentpåsen jag gjort idag - jag ska lägga ut bilder när madam:en i fråga har fått dem :o)

Sköt om er!

2 kommentarer:

  1. Hej Emma! Vilken rolig blogg du startat! Jag tycker skålarna var jätte fina! Skicka ner dom till Göteborg om du tröttnar på dom =) Kramar!! Sarah

    SvaraRadera
  2. Sarah! Så roligt att du tittat förbi :o) Jag kommer snart till Götet, vi försöka mötas. Om Pussen vägrar använda skålarna så blir du den första som får erbjudande om att få dem ;o)
    Kram!

    SvaraRadera