lördag 10 januari 2009

Mina allra första kort!

Dessa kort gjorde jag till min sambos barn som "för-julklapp". I all hast (de blev färdiga 00.30 dagen före de skulle ges bort) så glömde jag ta foto på insidan av korten, dessutom fick jag blänk på cellofanen av blixten... Och jag orkade inte öppna cellofanen igen för att ta fler kort! Inuti så är det fler bilder på dem tillsammans, samt en laminerad tag med foto och dikt på notpapper. Dikten skrev jag egenhändigt speciellt för dem :o) Tag-en är löstagbar med ett band i som alltså är tänkt att användas som ett bokmärke.

Ett missöde med laminatorn gjorde att de första taggarna jag gjorde skrynklade ihop sig och jag var tvungen börja om från början med dem (därför blev jag färdig så sent). Smått irriterad på mig själv - jag borde förstått att det blev för tjockt att köra genom laminatorn (måhända var det ägglikören som grumlade mitt omdöme *fniss*)... jaja, slutresultatet blev okej tycker jag - för en nybörjare! :o)

 

julkort-t-vero julkort-t-magnus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar