måndag 16 mars 2009

Grattis-scrapping

Fröken har varit lite ute av spel en stund, kroppen gör ont och det tär på kreativiteten (och orken!). Men till "svärmors" födelsedag så scrappade jag ett kort i alla fall, som jag blev relativt nöjd med. Jag fick i alla fall använda min nya Fiskars cirkelpunch som jag köpte på Stämpel- och Scrapmässan i Göteborg! Tack till Caro som orkade följa med runt i virrvarret av papper, pennor, stämplar, glitter, pynt, band, saxar, punchar, dynor och framförallt: människor. Det var lite hysteriskt men jag köpte en del fina saker :o)

Här är resultatet:

svärmorkort1

svärmorkort2

svärmorkort5

svärmorkort3

svärmorkort4

Nu hoppas jag att kroppen snart blir bättre så jag orkar med lite mera pyssel. Har massa roligt på gång, men energin finns inte riktigt där. Men men, allt till sin tid :o)

Idag har fröken också varit hos hjärt-doktorn för den årliga undersökningen och som vanligt (ta i trä) så var allt bara fint :o) Så hjärtat är det inget fel på, däremot lämnar övriga kroppen en del att önska haha.

Nu ska jag lägga in några dikter på Frökens Kåserier - så kika in där också :o)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar